نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2838
-
الف
+

«تارانتینو» پاسخ هواداران خشمگین بروس‌ لی را داد

«کوئنتین تارانتینو» نسبت به انتقاد‌های مربوط به سکانس «بروس لی» در فلم جدیدش واکنش نشان داد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «کوئنتین تارانتینو» کارگردان امریکایی نسبت به انتقاد‌هایی که به مغرور نشان دادن «بروس لی» در فلم «روزی روزگاری در هالیوود» شده بود، واکنش نشان داد.

«کوئنتین تارانتینو» در مصاحبه اخیر خود در شهر مسکو اعلام کرد: «بروس لی» یک شخص متکبر و مغرور بود.

وی ادامه داد: در این فلم بروس لی با بازی «مایک موه محمد علی» کرکتر خیالی «کلیف بوث» بوکسور معروف امریکایی با نقش آفرینی «برد پیت» را به مبارزه دعوت می‌کند.

«تارانتینو» افزود: نوع رفتار و صحبت کردن «بروسلی» را از خودم خلق نکردم بلکه از خود او شنیدم که به همین شکل صحبت می کرد.

وی ادامه داد: شاید فکر کنید که او هرگز نگفته که می توانسته «مایک موه محمد علی» را به مبارزه دعوت کند اما باید بگویم که این کار را انجام داده بود.

وی در پیوند با همین موضوع افزود: این موضوع نه تنها توسط خود بروس لی بلکه توسط همسر او در بیوگرافی که خوانده ام نوشته شده بود.

تارانتینو درباره مبارزه بروس لی و کلیف بوث در فلمش نیز توضیح داد: کلیف بوث (برد پیت) یک شخصیت خیالی است، پس می‌تواند بروس لی را شکست دهد. او در جریان جنگ‌ جهانی دوم افراد زیادی را در مبارزه تن به تن کشته است. اگر بروس لی با کلیف بوث در یک مسابقه هنرهای رزمی‌مبارزه می‌کرد او را می‌کشت اما اگر این دو در جنگل‌های فیلیپین مبارزه تن به تن داشتند کلیف بوث او را می‌کشت.

این در حالی است که «شنون لی» دختر «بروس لی» استاد هنرهای رزمی چینی و بازیگر فلم های اکشن از تصویری که فلم جدید «روزی روزگاری در هالیوود» ساخته «کوئنتین تارانتینو» از پدرش ارائه داده، به شدت انتقاد کرده است.

انتقاد «شنون لی» به صحنه‌ای در فلم مربوط می‌شود که «بروس لی» یک بدلکار به نام «کلیف بوث» با بازی «برد پیت» را به مبارزه می‌طلبد و در این رویارویی بوث عملکرد بهتری از بروس لی دارد. 

بیشتر بخوانید :

دختر بروسلی: از اینکه به پدرم خندیدند خیلی ناراحت شدم

بروسلی به هالیوود بازگشت؛ این بار از افغانستان

بازیگری که نقش «بروسلی» را بازی کرده بود به انتقادات واکنش نشان داد

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر